lördag 19 september 2009

Bakiskomik

Älskade Niklas som kan få mig att gå av av garv.
Här får i en kopia av vår msn konvers.

niklas säger:
hahaha...lite skitfull kanske?
Tessan säger:
jovars
hur fan kan jag missat att sigur släppte nytt förra året
och varför snålar tiger lou med spotify
niklas säger:
mycket bra skiva dessutom!
Tessan säger:
lyssnar nu
äskade spotify
niklas säger:
älskar den hoppalalalongilong eller va fan den kan tänkas heta1
Tessan säger:
hahahaahhaahahah
niklas säger:
eller hur!
Tessan säger:
lyssnar nu
på den
niklas säger:
så j'ävla bra!
Tessan säger:
asså jag dör. jag hör ju din röst framför mig.
hur du bara drar till med nåt.
niklas säger:
hahahaha!
Tessan säger:
gobbledidook faktiskt., *asg*
heter låten
niklas säger:
hahahahahaha!
den ja!
precis!
Tessan säger:
det roliga är att jag fattade direkt att du menade den. hahahahaha
niklas säger:
hahahah!
tänkte på en gammal låt de har som heter hoppipolla
men ja menade gobbledigool
Tessan säger:
HAHAH ja
niklas säger:
k
Tessan säger:
eller hoppla polle som jag brukar säga.
*går av av garv*
niklas säger:
hahahah! jepp jepp!

Inga kommentarer: