måndag 12 maj 2008

Skrot och klåda


Ja, jag har klåda. Ni får stå ut med lite strunt. Är så där ordbesatt igen. Ser stavfel överallt, löser korsord, men inte krypton och sudoku för jag HATAR siffror.
Siffror är för pengakåta galningar och dem som satt längst fram i klassrummet.
Jag flyttade raskt bakåt när jag insåg att jag var skitdålig. Det började för övrigt redan i ettan då jag smet in på toan och läste Astrid Lindgren istället för att räkna matte. Sen fick jag skäll av min äckliga fröken med guldtand men blängde och då sa fröken till min mamma att jag var obstinat. Då skämdes min mamma fast i smyg och än i dag om jag ser kärringen som för övrigt räcker mig till armhålan idag vill jag fråga henne varför hon var så hemsk och inte lät mig läsa istället för att räkna äpplen.
Säkert därför jag blev allergisk mot dem.
Äpplena.
Och kärringar.

Jag håller på att fundera ut hur jag ska hantera kärringar. Jag är allergisk mot dåligt bemötande förstår ni. Jag som är så intressant och skriver på internet om min personlighet så alla kan läsa. Tur att jag har kille redan annars skulle väl alla potentiella pök finna mig omåttligt utfläkande. Mer än om jag vikt ut mig i Moore tror jag. Alla tuttar har sin historia så att säga. Två runda bollar i olika former som avger mjölk fast helst de av plast som inte ska amma är i regel intressantare än en åsikt och nu är jag på väg att bli arg så nu ska vi återgå till kärringarna som iofs gör mig jättearg oxå men oj den här meningen blev hemskt lång. Puuuäääääääääh.

Kärringar är arga för att de är gamla och så har de kanske ont någonstans så därför snörplar dem åt folk. Helst yngre tjejer. Kanske för att vi påminner om de själva eller för att vi är något dem inte fick eller för att dem är 40 en del och inte alls kärringar utan mest dryga. Så kollar jag på mina superväluppfostrade systar och mamma som för sig så väl och jag som gör exakt samma sak utom när jag blir obstinat och tränger mig förbi dem när dem kommer med sina feta arslen i mataffärerna(jag är en jävel i mataffären) för jag fattar inte hur i helvete man kan gå långsamt MITT I!

Blir inte ni skitarga och vägar äta på ett ställe om menyn som står utanför är felstavad?
Säkert kiss i maten jälla klåpare, tänker Terror. Fast inte om dem inte kommer ifrån Sverige för då gör dem nog så gott dem kan och så ger jag mig en glass för att jag är så snäll och antirasistisk det är väl nyttigt att vara det oxå? Vad belönad man blir.
Här i hagen.

Varför jiddrar människor om alkohol men proppar transfetter, socker och dött djur i magen och sitter på feta rövar framför såpor?
Om du dricker mer än fem öl i veckan är du i riskzonen men om du köper två kilo lördagsgodis tre ggr i veckan "är du värd det"
Fan vad skrumplever jag ska få för att bevisa mig lyckligare.
Inte smartare. Men jag har fan roligare!
Dessutom ska ju jag och W ha hundra ungar och då är det ju fan så mycket renlevnad att jag mår illa av bara tanken.
Dessutom tror jag friskt på den här bakfyllemedicinen som kommer ta världen med storm för den inte bara gör att du vaknar frisk, den gör dig snygg, smart, sexig och skitrolig även EFTER fyllan.
Dessutom hjälper den levern med sin svåra uppgift att rensa upp all skit.
Lite som Sverigedemokraterna då...
Fast levern hör hemma i kroppen och Sverigedemokraterna bör saneras från samhällskroppen(SÅ jälla fyndigt..)
Hur många levrar behöver vi för det tror ni?
Finns det någon medicin mot främlingsfientlig idioti? Tänk på det rassar, alkoholdödare, och diverse andra pretton som tråkar ut mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att du var modig och sa ifrån. Men det hade jag nog också gjort om jag verkligen gillade killen och vi dejtat en längre tid. Men dom är inte vackra, hua.

Maria sa...

Haha, du är skön!

När jag blir gammal ska jag alltid handla i stora mataffärer den 25:e varje månad och gå skiiitlångsamt mitt i gångarna, köra på folks hälsenor med min kundvagn och låtsas som jag inte sett det. Jag ska stå vid provsmakningen och proppa i mig, lägga upp mina varor en och en på bandet, långsamt. Sen ska jag köra därifrån i min nya fina bil, så långsamt det går, på vägar utan omkörningssträckor!
Fy fan vad jag ser fram emot det! Jag ska bli en så jävla jobbig tant, bara för att jag kan..

Nej, så kommer jag inte bli, för mamma har uppfostrat mig att tänka för mycket på andra. Så det kommer sluta med att jag inte går ut för att inte vara till besvär i affären.

Vilket är bäst, tro?