onsdag 28 maj 2008

Massdistruction.

I min buk.
Fck gå två timmar tidigare från jobbet eftersom min mage valde att ge mig tidernas största diarée. NU sitter jag med bullrande mage framför datorn och springer i skytteltrafik till toan.
Kul va?
För jag åt visst lite halvdåligt skaldjur skulle jag tippa. Jävla baguette.
Och jag som lovat mig själv att aldrig äta skaldjur sådär.

Har bokat svinbilligt boende i N.Y men känner att det känns tråkigt att snåla in på boendet när man är där så kort tid. Får se om jag ändrar mig.
Vad tror ni?

2 kommentarer:

H sa...

Lilla bajsungen då! Hoppas magen är bättre idag! Hihi.
Själv sitter jag på jobbet. Och läser hysteriskt mycket bloggar. Mellan samtalen, såklart. Ses i helgen? I hope!

Tessan sa...

Jaaa, helgeeen! Jag är minsann ledig heela helgen. Det var inte igår.
Ska bli riktigt skönt. Det ska ju bli fint väder också.

men du, vi har bytt boende. Till något mer respektabelt. ;) Uppdaterar bloggen med en länk snart.

Klart vi ska! Och dricka öl!
Pussinuss