måndag 5 maj 2008

Kabinettet goes I-lands...

Dagens I-landsproblem.

I cant find my ögonbrynspenna.
Det är jävligt jobbigt för den var dyr, och alldeles ny.
Faktiskt.

Jag stånkar omkring och svär och letar under bord och sånt. Deprimerande eftersom jag totalskrubbade hela badrummet med typ klorin igår och stolt organiserade allt mitt smink i en fin stor väska.

Idag kommer nämligen en mäklare hit klockan fyra. Han ska bestämma vad vår lägenhet är värd och sen ska vi ta lånet och sen ska vi skaffa nya saker.
Kom på en till I-lands.

Ska soffan vara ljust cremefärgad med lounge-känsla eller ljust cremefärgad med straight-känsla?
Sorry alla straighta. Lounge vinner.

Ska solstolarna på takterassen vara i rotting eller acacia? (tillägger att det inte är regnskogsträ..)

Uuuh, är det inte så ni spyr på mig allihop.
Men ni kommer gilla mig när jag bjuder på drinkar.

1 kommentar:

zensky sa...

på tal om i-landsproblem gällande smink. i need brushes, beställ då ;)

puss