torsdag 22 maj 2008

New York, baby!


Måste skryta på samtliga sidor där jag har spridit min säd:


From the N to the Y to the Ceeee...(Jag är så jäävla ogroove)

W und Tess lyfter mot Manhattan den tolfte Juni. Skamlös shopping, bluesbarer och firandet utav två års kärlekseufori.
Det pirrar.
Tänk om liksom Brad Pitt släntrar förbi? Lite sådär på morgonkvisten?
Ho ho!

Jag vet en turistgrej vi verkligen ska göra. Som JAG bestämt!
Sex and the city-tour! 40 platser där det hänt grejer! I die! W är skeptisk. VARFÖR DÅÅÅ! ;)

Jag har dock redan räknat ut att vi kommer stört,a bli kidnappade av terrorister, samt dö flygrädds-döden innan vi kommer fram.
Det är fan BÄST att Brad Pitt släntrar förbi.

1 kommentar:

H sa...

Jag är grymt avundsjuk! Hade jag haft pengar hade jag inte tvekat. Men det har jag inte. :(