torsdag 15 oktober 2009

Hår och medeltid.

Jag tänkte kanske färga håret typ vitblont och klippa av det helt sonika. Vem ställer upp och färgar min utväxt titt som tätt eftersom jag är typ svarthårter på riktigt?

Snart fyller jag 25. I mars. I maffs.
Knappt fem månader. Sen är jag halvvägs till 50. Sen dör jag.
Då måste jag väl för fan hunnit med att ha blont hår?
(jag räknar inte med mitt frenetiska blekande i högstadiet...)

Min kille har ont i magen. Jag tror jag går och pussar och klappar lite på den...

Hett käktips är btw Bakpotatis. Säljs 2 för 10 riksdaler på Ica nere på stan.

2 kommentarer:

martin sa...

Kör hårt ba! Man ska prova allt innan man kolar vippen! Jag känner mig dock inte riktigt manad att vara den som tar ditt hår till fördärvet. ;)
Bakpotatis is the shit, jag äter det troget. Ett hett tips att ha till är min übergoda kesoröra med lite strimlad skinka, rödlök, lite krossad ananas och cayennepeppar. Mums!

tess sa...

MMMMMM. Jag har ångrat mig . Det blir rött istället. RÖTT I tell u!