tisdag 6 oktober 2009

Bärt Stjärt.

Asså Bert Karlssons roast mot Petra Mede kan vara sensationell TV-underhållning. För det första sitter världens elakaste, mest sexistiska showbizgubbe och tar skit i en evighet och det är jävligt kul att se hur han tänder till på alla stubiner på just Petra Mede. Den enda kvinnan i gruppen och som är helt jävla omöjlig att köra över.Sorry Bert men Petra är oövervinnerlig. Det handlade självklart om hennes fitta och flatlöss men det bästa citatet någonsin måste ju ändå vara
"Jag såg ju då Petras lilla mus, när jag kom in lite fel en dag..."

Fler högljudda brudar som Petra TACK!

2 kommentarer:

nataber sa...

tycker seriöst att hon är genomvidrig, bara plump och elak. förstår inte hur hon blivit känd. kanske just för att alla älskar att hata.. usch.

T sa...

Hahaha i de där kretsarna tycker jag hon passar bra. Hon är inte riktigt klok men det finns inte alltför många tjejer och lyssnar man till vad de andra killarna säger så tycker jag hon biter ifrån bra. Men jag tittar inte gärna på henne alltför länge.