tisdag 27 oktober 2009

Terrorgraviditet

Eftersom två av mina bästa brudar ska kläcka en unge när som helst så oroar jag mig lite.
Jag vet inte om det var därför jag drömde att jag var höggravid i natt. Fast jag rök och söp som en borstbindare med magen stor och varm. Så bodde jag i ett av mina otaligt primitiva hotellrum på Bali och på nätterna vågade jag inte sova för jag var rädd att nån skulle bryta sig in. En natt gjorde det det och jag satte mig ner och typ skrek, men då böjde sig en typ två meter lång man ner över mig i mörkret där jag satt på golvet och satte handen för min mun. Han var visst min räddare.

Pappa körde en buss och när jag gick förbi och glatt putade med min mage var jag full och han tittade konstigt på mig. Vände mig ryggen. Som min familj JÄMT gör i mina gravid-drömmar. De där är nog det närmsta en riktig mardröm jag kommer nu mera. Usch det kanske betyder att jag saknar min mamma. Inte träffat henne på länge nu.

Idag ska jag ringa samtal. Samtal gör mig nervös.

Inga kommentarer: