tisdag 6 oktober 2009

Inspirationellt

Efter att ha läst Nattas blogg blev jag sugen på låten Jag har varit vilsen Lisa med parken.
Asbra låt. Riktigt känner hur Stoffe rynkar ögonbrynen nerifrån badkaret. Inte så förtjust i sån här pop egentligen med Parken är fan skitbra.

Idag fikade jag med världens bästa Kristina och det var nyttigt ska jag säga er. Det är så jävla skönt att alla känner igen sig i ens problem och varit där själva. Det får mig att inse att jag nog är färdig med det snart. Prestationsångesten och allt som följer med. Vi drack massvis med kaffe, gick i en snuskaffär och i en underklädesaffär och jag blev inspirerad och glad.

Inte provat kläder eller underkläder sedan New York 2008 i juni och insåg att jag krympt 3 stl i jeans och jag kunde ha BHarna i mainstreamaffärerna vilket inte hänt sen puberteten.
Det var inte ens så ångestframkallande att se sin kropp i spegeln. Mycket bra.
Ska fixa gymkort på Nautlius nu när jag inte känner mig som en säl längre. 249/månaden för studenter. Känns rätt värt det. Nära hemifrån och så tränar S där oxå. Inga ursäkter. Nu ska jag ha tillbaka mina abs. va, lite pepp och inte bara gnäll. Soft va. :)

Så tycker jag att det är synd att Megan Fox som är så snygg fått ätstörningar och tappat hela kroppen.

Inga kommentarer: