söndag 30 augusti 2009

Tänkte bara klaga lite mer på min baksmälla.

Klag klag klag klag lite mer klag för att inte tala om klag och så var det klag klag klag klag klag klag....

Jag blir fan utvecklingsstört bakis numera. Har sovit i princip hela dagen men är fortfarande aaastrött men kan inte sova mer. S har stuckit till jobbet så nu äre bara jag och Bysen. Stoffe ska oxå ha en vit månad säger han. Känns skönt att inte behöva göra det själv. Blir kanske lite lättare att inte slarva då. Fast eftersom jag får va full på helenas födelsedag får han va full en gång oxå. Ha ha.
Jag tycker det ska bli sjukt skönt. Jag har druckit så jävla mycket och ätit så jävla onyttigt att det är ett under att jag står ens.
Kanske man kan spendera sina söndagar på annat sätt än i handikappat tillstånd i sängen.

Men igår smakade groggen bra och jag kände mig fin i Nattas fina klänning. Jag sjöng en sång för brudparet och fick veta att inte många ögon var torra. Det kändes sjukt fint att kunna tillföra något sådant. Det gjorde hela nervositeten lättare att utstå. Ställa sig upp och sjunga på det där viset. Hann knappt torka tårarna efter vigseln så var det dax.
Jag garvade ihjäl mig åt min farsa (det var lite din farsa hos Stoffe-varning, Natta) ;) och dansade och garvade lite mer. Sjukt bra. Kort kommer. :)
Funderar på att koka korv med räguffa på ocg spela lite Final Fantasy.

Btw, har ni sett den nya Heinekenreklamen? Jag dog av garv och inser att jag definitivt är en av grabbarna!

1 kommentar:

nataber sa...

hahaha ja pappor är roliga dom. :)