söndag 30 augusti 2009

Man vet att man är full när...

...man kommer hem från världens bästa bröllop och lägger sig bredvid sin kärlek bara för att jämra sig och sedan gå till badrummet för att spy två ggr och tappa upp ett bad för att medans man ligger i badkaret fråga sig varför toalocket är uppfällt och resa sig ur badet för att hitta en liten kräks i toan och undra VEM fan som spytt och fundera över om Tommy som var hos Stoffe igår kanske hade lite ont i magen och tänkte att han kunde ju spolat för att sedan förbryllat spola och krypa ner naken och blöt i sängen och däcka där.
Tydligen hade S föreslagit att jag skulle lägga mig i soffan för att jag (tydligen) snarkar när jag är packad men det hade jag vägrat och inte fick han lägga sig där heller för det är gravt omysigt....nu hann han somna innan jag kom upp ur badet så han hörde aldrig mina stockar.

Jag ska för öfrigt ha enb vit månad med start idag men så fyller ju min kära Helena 25 vilketi nte får missas och det känns inte som om jag vill va nykter då heller men vi får väl se.
100 sit-ups varje kväll oxå. NU jäklar!

Inga kommentarer: