måndag 24 augusti 2009

Jag har skit tråkigt.

Allt är skittråkigt.
Måste se till att bli ekonomiskt oberoende nu så jag slipper sitta och dröna hela dagarna för att sedan lägga mig klockan 12. Iaf få det där jobbet nu så jag kanske kan ta mig någonstans och GÖRA någonting.
Jag är livrädd över att bara sova bort allting. Så fort nåt är lite tråkigt så soover man. Som om inte det vore ännu tråkigare. Konstigt att man är trött då när man inte göör någonting?? Det blir ju bara en ond jävla cirkel av alltihop som smittar av sig och sen sitter man där. Fy faan så jävla TRÅKIGT hör ni det jag har TRÅKIGT. När jag har tråkigt brukar jag sticka men det går ju fan inte nu. jag är dömd till en framtid i en soffa stirrandes på program som inte intresserar mig och så går timmarna och sen får jag cancer och dör eller kanske HIV.
Man kanske skulle prova att umgås och prata och lära känna varandra istället för att glo på TV hela tiden jag kastar snart ut fanskapet genom fönstret. Allihop. Jag ska gå en mördaTVassassinkurs och få folk att vakna upp ur sin lönnfeta jävla pissdvala för det pågår faktiskt ett liv därute.

Eller så tar jag bara en ryggsäck och ställer mig på en väg och sträcker ut tummen och så får det gå bäst fan det vill.

Inga kommentarer: