torsdag 6 augusti 2009

Distansen till jaget,

blir snabbt eliminerat när man hör/ ser sig själv på film, ljudupptagning eller dylikt.
Allt som inte inkluderar stillbildande posande där man antingen ska se ut som en blandning mellan skör och stark eller med huvudet nedstoppat i en öl tillsammans med likvärdiga kumpaner.

Jag har sex timmar film från min Afrikaresa som ligger tryggt undanstoppat i en låda hemma. Jag sneglar ibland misstänksamt på den och förmår mig inte sätta igång och klippa i skiten för JAG är ju på. Det är inte ens kul när jag gör mig till. Det är hemskt.

  1. Vad gör jag med munnen hela tiden?
  2. Varför står min tand ut?
  3. Varför ser jag skelögd ut?
  4. Varför pratar jag så konstigt?
  5. Varför är jag så ful?
  6. Vad är det för retardat kroppsspråk?
  7. Varför är min dialekt vedervärdig?
  8. Varför är jag liksom sne?
Alla andra ser ju ut som på riktigt tycker jag. Det måste innebära att jag ser UT sådär. Vilket gör att det är totalt ofattbart att NÅGON skulle vilja umgås med mig egentligen. Egentligen har jag INGA vänner och alla som säger att jag är söt och rolig ljuger bara för att vara snälla.

Jag ska sälja min videokamera som ni kanske förstår. Den är som ny eftersom jag avskräckt från resan aldrig mer vill se mig själv i någon form av rörlig bildform what so ever!

Inga kommentarer: