onsdag 19 augusti 2009

En present.

Mannen Med Skägget aka Kalle Lind (skriver man aka före eller efter alias?) Är och förblir satans briljant.

Hans blogg är precis som Mias en godispåse i rymden och ja, jag har försökt att förr beskriva hans totala genialitet och enkelhet och bara det där att slå huvvet rätt på spiken-het utan att veta hur jag ska gå till väga.
Jag ÄLSKAR hur han får alla våra gamla, respekterade kulturgubbar och damer men roligast är gubbarna att bli precis vad de verkligen är. Nämligen överskattade fåntrattar som tar sig själva på liite för mycket allvar. Eller snarare för mycket , för mycket allvar så det slår över och blir sådär....nä, jag ger upp.
Läs istället.

2 kommentarer:

Mikkis sa...

Jag kan ju för jävulen inte kommentera i din andra blogg! Jag blir så förrebannad, men det är ju säkert nån inställning eller nåt "klick" som den här bonnungen inte hajar.
Fy fan för teknik.

t sa...

Hahahaha, du får oxå skaffa en argblogg. Ska kolla inställningarna där. :)Jag saknar dig. såg att du höll på å var ledig. ska jag komma till dig?:)Jag kan iaf på söndag och månad:) ska kanske till kpg på lördag och se lars demian med lövet. :)