torsdag 20 augusti 2009

Saker man gör...

Det slog mig precis att när jag sitter med mina vänner och någon säger något typ sådär Ellen Färm-fyndigt eller allmänt WORD! så..eh, klatschar jag dem.
Är det okej? Att liksom göra på rikt?
Eller är det mer okej när spritt språngande (nästan) män på Gotland gör det?
Eller är det alltid okej?
Help me out here.
Tänker ni liksom såhär: Ååh, nu sa jag nåt Tess gillar ååh DÄR kommer handen farande faan jag måste ju bemötat annars är jag ju dryg KLITSCH, sådärja då var det avklarat för den här gången ååh hon är så nööördiiig.

2 kommentarer:

syrran challe balle sa...

haahhaahahahahaha, nääää terre det där är en av de få gångerna du gör nåt nördigt fast kommer undan med det... oftast känner man ju själv när det är en WORD situation liksom och då borde man ju kunna bjuda på det... haha... det pinsamma är om din näve kommer flygandes fast du kanske typ.. öhh borde sitta på den istället eller nåt :P ahaha

t sa...

HAHA i know!!!
Resten av gångerna man gör nåt nördigt blir det en pinsam blick med tunga ögonlock från dig och ett förvånat Kurr?? från mig. HAHAHA.