tisdag 12 februari 2008

TackyBloggen goes Rockadillydillerill

Im dying av tråkighet.
Det är så jävla tråkigt att vara jag så det är fan inte sant.
Jag konstaterade detta efter att ha gjort det stora misstaget att surfa runt på massa hippa tattoosidor för att kolla in lite artisters verk och hippa hemsidor där dem tillsammans med hippa äckligt tuffa människor är äckligt tuffa.

Föddes dem såna eller?
Im dying igen.
Jag vill väl fan också känna massa ashippa asduktiga tattoartister som är kära i mig och vill typ måla massa fräna grejer på min kropp alldeles gratis utan kö.

Så jag hasade omkring i min lilla lya och gnällde och kladdade ner mig fullständigt med massa smink och tog massa kort och dyngade i PS och sen kändes det lite bättre. För där kan man fan trolla sig asasnygg.

Jag hatar att känna mig såhär jävla blevfetstråkignaken hela tiden. Jag vill inte SE UT SÅHÄR MEN JAG ORKAR JU INTEEEEEEE.

Fast nu är det faktiskt skönt för eftersom jag tvingas bete mig och se ut på ett visst sätt på jobbet så känner jag verkligen hur jag egentligen är vilket gör att jag måste kuta till frisören igen för nu har jag hittat frillan I want.

I know att jag är asaytlig men jag bor i ett rikt land och skänker pengar till fattiga barn faktiskt. ...

......

.....

Jag har fan RÄTT att vara ytlig för jag måste spendera hela min kommande lön på tandläkare och CSN. (och frisör och svarta kläder...)

BOYA!

Ge mig en öl jag vill inte dö i tråkiga Norrköping där ölet bara flödar fram till ungefär tre på lördagar....

....
....

Jag FÅR dricka öl för jag dricker inte lika mycket cola som många andra faktiskt...

....

.....

Inga kommentarer: