tisdag 12 februari 2008

Säljarfiness

Idag hade jag besök av ett par som hade separerat. Men de kom tillsammans för att titta på den fula, stora tv-möbeln som står i vardagsrummet. De köpte den och han skulle hjälpa henne att sätta ihop den igen.
Bra att man skiljs som vänner.

Har varit vaken sen sex imorse och börjar känna att den här dagen är riktigt seg. Igår var det så himla fin sol ute och Anna och jag hann med en långpromenad och glutta i mysiga små affärer (knäppingsborg) innan det var dags för mig att gå in i min lilla låda och jobba.
Idag är jag ledig och rastlös men det är skittråkigt väder så jag kommer inte utanför dörren.

Jag gillar Deniz på P3.
Hmm vad ska jag skriva mer.
Kommer inte på något och känner mig inte ett dugg vitsig idag så det får väl räcka såhär.
Bluuuuh.

Inga kommentarer: