måndag 18 februari 2008

Kattjävlar...

Jag har två små missar som jag för det mesta älskar.
Men idag var det fan kört.

De har levt jävel heeela morgonen. Kutar omkring och börnar på trägolvet så det rafsar i hela huvudet när jag ligger i sängen.
Och när jag väl går upp så har Oggy mage att skrika på uppmärksamhet. De åkte så FETT in i badrummet så det blev lugn och ro ett tag.

Då går jag ut i köket och vad möts jag av där? Jo de har rivit ut HELA min stora påse gröna linser över heela golvet och diskbänken. Jag bet mig i läppen, den darrade lite, skyndade mig att sätta på kaffe och räkna till tio.

"Okej..lugn nu Terese, dem är bara djur. Det är bara små katter. Dem förstår inte vad du säger...det hjälper inte att skrika FITT-KATT ashögt, spänna ögonen i dem och säga..NU blir det INGEN tonfisk. Det går heller inte att lyfta upp Oggy och ställa frågan;VARFÖR REV DU UT ALLA MINA LINSEEEEER??? Han kommer bara pipa och tänka på typ räkor iallafall..."

När jag kommit fram till det så räknar jag till tio igen, skriker att jag ska skicka iväg dem på HEM och svär i en timme.
Jävla kattjävlarshelvete...

Oh, kan hinna med en spya när jag ändå är igång.

Melodifestivalen: Era jävla attention-whores. Folksfest my ass mata era redan skitäckliga egon och stå där i strass och skräna om hjärtan i brand tills ni spyr.
Jag HATAR melodifestivalen.
Och vaddå att alla gayfolk nödvändigtvis MÅSTE gilla skiten. Vilken jävla teater.
Fnissfniss, jag bara måååste måla på mig mascara och fladdra med fransarna och tycka att han i Poodles är såå charmig och lite rockigt farlig sådära och alla mina fag-hags bara känner sig sååå hippa i min närhet. Dessutom AAAVGUDAR jag Carola.






2 kommentarer:

Anonym sa...

melodifestivalen ÄR rolig! jag var så skeptisk, skulle till och med gå så långt som att säga att jag var nära på hatisk. men blev övertalad av tobbe och elin att titta and i just loved it!

Anonym sa...

vem skriver?? :) Någon som skäms? ;)