onsdag 13 februari 2008

MITT ÄLSKLINGSBAND KOMMER TILL SVERIGE


KAIZERS ORCHESTRA KOMMER TILL DEBASER DEN 27 MARS!!!!!!

IM PEEING MY FUCKIN PANTS!

Jag älskar det här norska jävla Ompa-bandet så jag dör!!!
Inte nog med att sångaren är het, dem slår på brinnande oljetunnor också!

Jag skiter i om ingen vill följa med mig, jag ska jävlarimig gå själv om jag måste!
Dem släpper ny skiva nu nämligen, så jag ber gudarna att dem kommer till Roskilde också.

Det bästa är att dem släppt en låt från nya skivan att ladda ner gratis HÄÄÄÄÄR!
Det är bara quicktime som hoppar igång så det är barra att lyssna och gilla det!
Den är lite mer åt moll-hållet den här men ni ska ju bara höra de glada låtarna! Som är typ alla.
WHIIII!

Nu ska jag ut i solskenet och träffa Anna vid knäppingsborg för en fika på ullplädar.

1 kommentar:

H sa...

Jag känner likadant med Tiger Army! Drar fan till Sthlm själv om ingen följer med!! Kanske borde boka en biljett första bara..