fredag 10 juli 2009

Tess goes Barn igen...och vad hon skulle göra om hon hade skitmycket pengar..


Jag gillar inte att vara vuxen. Det är hysteriskt jobbigt. Det bra är att du bestämmer själv, kommer in på systemet. Inte lika bra att du inte kan skylla på nån när det strular.
jag kan naturligtvis för att göra er nöjda komma på tusen skaer till, men då påminns jag bara om dagen jag blir gravid och mitt liv som ung och fri tar slut och då MÅSTE jag bara vara barn lite till.

Så, poängen med det här är då, vuxenleksaker. Nu snackar vi inga jävla radiobilar, fjärrstyrda helikoptrar och annat fnask man köper på teknikmagasinet med äckliga gör-det-själv-Dildos i hyllan breve utan ADULTSIZECLASSIC TOYS.
Idéen kläcktes när jag såg ett barnkort på Natta och hennes bror som satt på en röd trehjuling.
FATTA hur praktiskt att ha en stor sån att trampa hem fulla vänner på i kärran? Kanske sätta en liten motor på? Så kunde man puttra hem där i godan ro efter krogen med sitt lass och ingen snut skulle lacka för det är ju för fasen en LEKSAK!

För den något mer avancerade resenären har vi: BOBBYCAREN! En AdultSizeBobbyCar med stor tuta och hela paketet! Man skulle inte behöva sätta knät på och köra med bara ena benet som alla gjorde när dem började bli lite för stora för BobbyCar men ändå inte ville sluta leka med den trots att benen blivit för långa. Grensla din stora BobbyCar och SPARKA SOM FÄÄN med båda benen. Tutan skulle låta mycket högre än på en liten BobbyCar oxå. Laglig på cykelbanor och promenadstråk om man inte kör för fort. Tåliga rackare det där oxå. Skulle palla vilken krock som helst. Den ditsättningsbara kärran är även här icke att förglömma. Där kan allt från ölflak till vad som händer med människan EFTER ett ölflak lastas. Man skulle även höra från väldigt långt håll det där klassiska ljudet från en BobbyCar som kom från andra hållet och hinna ev väja.

Bubblare:

  • Stora Barbie och Kendockor: Den ständigt fasta och glada Barbie och ständigt erigerade Ken eliminerar risken för att luften går ur dem under akt.
  • Stora dockskåp: Utmärkt View över till grannen och en jävla massa rum.
  • AdultLego: Trött på sambon? Bygg ett eget hus på tomten eller varför inte skaffa ett FullSize Pippitält för varma dagar?
Jag går fan av så bra idéer detta är! Hur kul skulle det itne se ut om Vuxenhomies åkte nerför backen på varsin BobbyCar? Snaaajs.

Jag menar, det finns ju fasen redan en jäkla massa "vuxensizeleksaker" som spelar på något helt annat än lek. Vuxenblöjor, vuxensparkdräkt, vuxennappflaska, barnvagn..BARNVAGN?? Ännu ett sätt att frakta fulla kamrater. Ett alternativ till den något mer svåråtkomliga och inte lika bekväma kundvagnen.

Inga kommentarer: