onsdag 15 juli 2009

Busfabrikat ger smärta i muskler och leder.

Idag har jag hängt på Busfabriken med min systerson. Vi hängde loss i diverse klätterställningar, fastnade i rutschkanor för vi var för stora eller hade ickeglidvänliga jeans ramlat på näsan på studsmattor( en viss lång karl med lite väl stela skills) eller helt enkelt klistrat fast oss i skyddsnätet för att vi tog för mycket sats (en viss Terror med för mycket iver samt inga som helst skills fast vill) Bilder kommer upp och så även en film där jag hoppar studs och ser ut som en groda.
Edward däremot var ett välrutinerat bus. Han stod väl halvt på näsan oxå i studsmattan men det får man väl räkna med med alla armar och ben överallt.

Goood frukost hos mamma blev det också. Krama storasyster och åka hem i regn och äta en burgare och promenera och sen kanske sova någon gång i morgon bitti. Nattuggla FAST jag inte alls sov länge idag.

Jag citerar Magnus Carlson och säger
"You'll never know how good you really are, if you run away..."

Inga kommentarer: