måndag 27 juli 2009

Folk är nördar.

Har ni tänkt på känslan i såna här olika forum på internet?
"Hej, jag undrar varför min katt äter bajs HIhiHI *SUPERLÖJLIGRÖRLIGSMILEYSOMSKASELITELUSTIGUT*
/Catlover_morris_67

"Men Catlover *SUPERLÖJLIGFÅNIGSMILEY IGEN MEN SOM DEN HÄR GÅNGEN RODNAR OCH KOLLAR UPP I TAKET SAMTIDIGT SOM DEN RÄCKER UT TUNGAN SKIIITKUUUL*
Du kanske liksom, LÄRT den äta bajs utan att veta om det. HIHIHI *SMILEY SOM LÅNGSAMT BLIR GRÖN OCH PRECIS SKA TILL ATT SPY MEN SOM INTE GÖR DET UTAN BÖRJAR OM IGEN ÅÅÅH SÅ ROLIGT. /KattenFelixMedMjukaPälsen_68

Ehum, KattenFelix jag troor jag vet själv vad jag lär mina katter, men du kanske tror att katter gillar bajs? Bara undrar. *NÅGOT TJURIGARE SMILEY NU MEN ÄNDÅ ETT FÖRLJUGET LITET LEENDE I HÖRNAN MEN NU ÄR DET MINSANN SLUTLEKT*

Sen börjar Besserwisserterrorn. Det SLÅR inte fel. Du kan kolla forum om blommor, hundar, katter, fetisher, navelludd om du så vill det spelar ingen roll för bakom skärmen blir alla så jäävla kaxiga och stöddiga helt i onödan. Beskan ligger där som etter och man riktigt känner hur folk med massa undertryckt rage knappar ner massa fulheter om folks bristande blomvård eller dylikt.
Det ska vara så jäävla gemytligt men det är det verkligen inte. Utan ett uttryck för fullt vuxna människor att hävda sig anonymt. Kanske chefen var dum mot dig idag? Kanske blir du ständigt påmind om att du är fet, kanske gick proppen när du satt på dass? Catlover_67 ska fan få sota för det och under ditt eget eminenta alias kan du i lugn och ro sätta dig på andra så kanske du sover gott och liite spännande är det ju. Som att stå bakom en glasvägg och peka finger eller känna den där oemotståndliga lusten att spotta den illaluktande snubben i bankomatkön i nacken (...?...)

När jag förlorar hoppet om människan lite mer än vanligt pratar och umgås jag med mina vänner eller skriver ner idiotin på ett komiskt vis för att distansera mig och inte bara skrika rätt ut.
Människan ÄR en nörd.
Folk är nördar.

Inga kommentarer: