fredag 24 juli 2009

Bloggen dör.

Näedå det gör den inte men jag har liksom inget att skriva.
Jag har fastnat i ett icke-ordbajsande vilket är alldeles skittråkigt men vad göra. Jag är väl tråkig då.
Tråkig tråkig tråkig.
Har ni tråkigt?

Är fortfarande förbannad på feta kärringar i mataffärerna, på att jag är dålig på att cykla, på att jag aldrig riktigt vet vad som är vad men solen skiner och jag sover mysigt och det är hyfsat lugnt i Kabinettet. Vissa dockor sover, andra dockor är vakna, vissa gömmer sig i hörn redo att hoppa fram när man minst anar det. Det är rätt spännade alltihop faktiskt. Vad ska hända härnäst? Vem av oss vaknar till liv och vem av oss somnar? Hon med det vansinniga leendet och en spritflaska i var näve eller hon som sover i fosterställning till synes omedveten om sin omvärld. Eller existerar båda tillsammans och har kul medan de andra sover i sina hörn. Den gråtande, den skrikande, den tysta, den arga, den likgiltiga, den ensamma, den trötta?

Jag vill krama alla fina som får mig att må bra och som påminner mig om att jag inte är galen. Det är skönt. Att man kanske inte är galen.

P.S Glömde skriva att jag är ful också. Jag är hemskt ful i håret. GE mig Hårpimp tack. FULFULFUL. D.S

Inga kommentarer: