tisdag 14 juli 2009

Leve ciggen, dokusåpor är skit och nu äre klippt!

Mja, väntar på att min allergitablett ska kicka in så jag kan ta mig runt strömmen med en hund som kutar utav barra fän så ni kan ju få lite ord här av mig sisådär på morgonkvinsten.

Cigg är svinbra och asgott. Speciellt tillsammans med vänner, alkohol samt kaffe. Not always very fresh lukt men vad gör man inte för livsstilen. Nog kan man dra ner men jag svär på heder och samvete att jag ALDRIG kommer dricka alkohol utan cigg och eftersom jag inte planerar att sluta dricka alkohol innan ett frö gror i min mage kommer jag med andra ord röka.
Andras gnäll angående cigg är världens mest onödiga sak. Jag gnäller inte på DIG för att du luktar sur strumpa ur munnen eller svett eller någon annan odör till exempel fis. Skitstark parfym på allmän plats är heller icke att förglömma. DET FINNS FAKTISKT ALLERGIIIKEEERR!
Men så fooort man kommer i närheten av en med rena lungor så kommer nån jävla gliring i stil med typ, FYYY SÅRE LUUKTAAAR OM KLÄÄDERRAAAA MAN FÅR CANCER Å DUUÖÖÖÖR.
Well, thank u sir for that bright thaught I will for suure keep it in mind when I CONTINUE SMOKIN JUST TO PISS U OFF!

Jag är en ganska arg person. Dokussåpor gör mig arg alldeles på riktigt och jag klarar sällan av ens en zapp i förbifarten utan att känna hur kroppen liksom börjar bubbla. Jag vill inte VETA hur korkade människor är. Det vet jag ändå alldeles av mig själv. Det ÄR inte roligt!!
Fula uppblåsta jävla silikonpumpade jävla f*ttor och sliskiga slemmiga jävla K*kar jag vill vrida nacken av er allihop.
Jag är en ganska arg person....

Jag ska klippa mig. Japp. Det har jag då velat göra i tre månader och nu äre dags. Backpackerfrillan ska VÄCK och ersättas av kanske något mer rufsigt strukturerat. Kanske nåt sånt hära? som Ricci? Vad tror ni? TIPS TACK!

Inga kommentarer: