onsdag 2 januari 2008

Tvättorama

Jag har så sjukt mycket tvätt. Säkert 100 kilo. Men nu är första vändan inne i maskinen. Skönt.
Snart blir det fika med Anna, Frida och Malin på Täppan. Ska bli riktigt skönt. Stressa ner lite. Har känt mig sjukt överspänd på sistone. Stör mig på allt och alla och sover skitdåligt.
Men idag har jag ätit nyttig frukost, INTE rökt. Och ska INTE bruka alkohol på ett tag. Bävar för ett sug till fredagen. Behöver verkligen bara ta det lugnt.

Efter fikan ska vi ut till Annas skitmysiga torp och elda brasa och spela sällskapsspel och äta Annas goda mat. Hon har lovat att lära mig hur man gör hennes aioli. MMMMMM.
Häng för själen som sagt....

Tack Linnea och Lisa och Martin för übernyårsskiva både innan och efter tolvslaget. Goda välkomstdrinkar, skitfin mat, fina vänner. :)
Ska slänga upp lite bilder på bilddagboken snart.
Nu dusch, sen raggsockar på.

1 kommentar:

Emma, sa...

Lelelelelllelelellelelelll, Terre ska på intervju!! WOHOOOO så roligt! Jag blir glad som en lax!! :0) Jobbet är som gjort för dig. Sötast i stan där bakom disken kommer du charma alla kunder till att köpa bodybutter och djurvänliga produkter, med en turban på skallen!! :) Hör av dig så fort du varit där!! Många peppkramar Emma