fredag 4 januari 2008

JAG FICK JOBBEET!

JAG ÄR KUNG!
Japp.
Ungefär 16.10 ringde chefen från BodyShop och gratulerade mig till tjänsten.
JAG DÖÖÖR.
Jag gjorde asfåniga falsett-pip som lät typ WHIWHIWHIWHIWHIII asalänge och sen så ringde jag mamma och alla.
Det är verkligen asaskönt alltihop!
Inskolning börjar på måndag och jag ska få god utbilding inom vardag-, fest och brud make-up.
Det är snabba ryck och CAAAAASH!!!

Jag trodde fan aldrig det här. Två tjänster fanns och jag fick en. Dessutom har det legat uppe på manpower länge vilket jag inte visste eftersom jag lämnade CV personligen innan jul.
Jag måste knäckt en helskottas massa brudar.
KUNG igen! Hahaha.

Ikväll ska jag fira med lite vin och tv-spel. Slutölat för min del. Hugaligen.
Ska man vara snygg i butik måste man vara fräsch. YES. :)

2 kommentarer: