måndag 28 januari 2008

Stök....

Jag måste verkligen städa.
Jag mååste verkligen städa.

En sån där kasta ut katterna på balkongen-städning som tar en hel dag men som känns så jävla gött efteråt när man kryper upp i soffan och äter något gott för att man är värd det och sen blir förbannad på att det blir disk IGEN.
Hålla på med tandborste i krumelurerna på toan. En sån städning.
Åh.

Typ fem timmar senare...

  • Jag har diskat. Halva disken, resten får Walle ta för jag dog av uttråkighet.
  • Blötlagt mina sminkverktyg och tvättat igenom alla penslar ordentligt.
  • Slängt mina för länge sedan döda julstjärnor.
  • Lagt undan alla gamla julsaker ordentligt.
  • Slängt ut jorden ur min asfula hittapåegenadventsjulstake som jag körde ner fyra ljus i . Jag tyckte att det var smart men nu fattar jag inte hur jag tänkte. Asfult. Jag är fan bara estetisk när det kommer till smink. :(
  • Svurit skithögt åt allt snusk som ligger i alla jävla lådor överallt där man kunde ha smart förvaring. Kan inte det inte typ komma en såndär asvidrig snobbig inredare hem hit och förbarma sig över mig i direktsändning. Jag står lätt ut med all skam om hon fixar det här.
Varför blev mina syskon så jävla organiserade? VARFÖÖÖR.
Mamma, ÄR jag brevbärarn's?

5 kommentarer:

Emma, sa...

Haha, love you!! Du skriver så jag hostar tungan ur mig just nu. Hatar att vara sjuk. Måste jobba annars får man inga pengar, hostar på alla jag kommer åt på jobbet. hehe. Går det bra att jobba? Puss

Anonym sa...

ditt lönn, exakt det du skrev har jag precis gjort....
PLUS ATT JAG JOBBAT TILL 19, GÅTT UT MED EN STOR HÅRIG HUND, LAGAT MATLÅDA TILL MIN KARL OCH PLUGGAR KÖRKORTSTEORI! så fy fan vad bra jag är :D :D så fettade jag i mig ett kakpaket efterråt oxå :D hahaha
ses i helgen <3 <3 <3 <3

nataber sa...

hahaha fem timmar? vafan såsade du dig igenom allt ;) men duktigt tessan nu kan du komma hem till mig och fortsätta :P skulle behöva dammsuga & och 3 fulla påsar/korgar tvätt.. buhu. hur går allt på jobbet då? puss!

Tessan sa...

nat:sanningen är att jag aldrig såsat mer. Det var så fruuktansvääärt trååkiiigt att städa igåååååår.

Jag brukar verkligen kunna digga att sätta på hög musik och bara köra igenom skiten, men jag var så inte på humör. Men nu är all fåfäng smink-skit i sin ordning iaf. det tog fan sin tid.

Challe: Du överdriver!!! Erkänn att det bara var ett halvt kakpaket. ;)
Jag ska krama ihjäl dig.
Puss

Tessan sa...

Ja just ja. Det går jättebra att jobba! Det kräver ju ingen hjärnkirurgiexamen direkt. ;) Men det duger till jag hittar nåt flådigare eller börjar plugga. Varför vet man aldrig nåt.
Puss