tisdag 8 januari 2008

Första arbetsdagen.

Japp, nu är jag en.
En som jobbar.
Det känns jäkligt bra.

Var skapligt nervös när jag åkte ner till jobbet igår men det gick ju faktiskt jättebra.
Chefen var jättetrevlig och den andra tjejen jag ska jobba med oxå.
Det visade sig att hon bara anställt en- mig. Men en annan tjej jobbade över jul men hon pluggar visst. Så det blir nog en del jobb ändå. Hoppas jag.

Jag sålde ett medlemskort igår, vilket chefen sa att jag var den första nånsin att göra på min första dag. :) Man ska visst försöka kränga dem rätt så bra. Jag lyckades nästan med ett till men hon hade bara cash på sitt hotell. Otur.
25% rabatt har jag med. Soft.

Challeballe kom in och sa hejdå innan hon åkte hem till Skövde. Det var nästan klumpimagen varning. MÅSTE hon hålla på och bo där. Kom hem skruttunge!!

NU köra jag till 19 hela veckan. Ska få in stängningsrutinen som var minst sagt krånglig.

Hade en prestationsångestdröm inatt.
Drömde att jag drog på fest som höll på ända till morgonen när jag skulle börja mina andra dag på jobbet klockan 10. Jag gick inte dit utan låg och sov istället och chefen var jättebesviken och en tjej jag aldrig träffat fick "rycka in" och jobba eftersom jag inte behagade dyka upp.
Hade fan panik när jag vaknade.

Nu ska jag dricka kaffe och koka ägg. Sen jobba. :)

Inga kommentarer: