söndag 6 december 2009

Long time no see.

Jösses vad länge sen jag bloggade nu. I bet ni alla har känt att intörnet är betydligt tråkigare.
Jag har jobbat halvt ihjäl mig känns det som och inte haft tid eller ork till nåt vidare umgänge. Inte cash heller.

Fick äntligen träffa min vän H efter liite för lång tid. Det blir tydligen bara i samband med hennes humoristiske karl men i mars far jag iaf till Sthlm för drinkar och skitsnack. Det slog oss när vi pratade att sist vi sågs var jag ett vrak och nu gled en in som en annan winner med stabilitet så det räcker för typ 500 pers. Om man jämför med året innan alltså. Vet vi nånsin när vi är stabila?
Där stod även en annan tjej som H påstod att jag kände. Jag fattade absolut ingenting först och det var skitskämmigt men sen slog vi fast att det var en tjej som brukar läsa min blogg och gillar den. Hur fan ska en veta sånt när en bara läser ord och aldrig ser folk? Om du ser det här nu får du gärna slänga en kommentar i fältet för jag har tappat bort din blogg och jag gillade den. :)

Jag garvade iaf så tårar rann under föreställningen och fick krama om H ordentligt så nu längtar jag till mars.

Idag ska jag ta med mig min kille och Bysen och visa dom lägenheten. Så måste jag.....HAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH nu kom ju fan PONTIAC på netonnet reklam på Spotify. JAG DOG AV GARV!

Ja ja, jag måste ordna med ett jävla släp och en dragkrok. Känner ju fan ingen med dragkrok. Kanske syster iofs. Om nån jäkel har en dragkrok eller en typ stor bil så löser det sig. Fan det är ju inte så mycket att hämte. Jag har världens sötaste lilla lägenhet. Så ni vet. Så söt att den har ett eget album på Fejjan. Den har även en bäddsoffa tack vare en skitgullig tjej så nu kan jag stoppa om mina kompisar oms kommer på besök eller främlingar som couchsurfar.

Ett fett minus är att det finns inget godare än kaffe direkt på morgonen men som straff blir man skitnödig på ett jobbigt sätt och inte sugen på frukost.

3 kommentarer:

Karin sa...

Hahaha, jag kände samma sak, fast absolut tvärtom:

"Hur i hela helvete ska jag göra för att låtsas som att jag inte vet ungefär allt om henne och hennes liv, och på det sättet framstå som värsta stalkern, fast jag egentligen bara råkar fastna vid vad hon skriver, för att hon gör det så himla bra?"

Jag vet inte hur det gick med den saken, och jag tror jag glömde säga att det var trevligt att träffa dig!

tess sa...

Hahahahah! Så jäkla roligt. Detär som att man har två personligheter. :)
Det var kul att träffa dig också. :) Ha ha, ja en viker ut sig lite ibland men vad fan man går ju igenom samma saker som man vet att alla andra oxå går igenom så det är inte mycket att hymla med tycker jag. :)
Hade du trevligt? :)
Nu ska jag läsa ifatt din blogg lite. :)

Karin sa...

Jaa, jag hade jättetrevligt. Skitbra var det ju, och första gången jag träffade H. Grym kväll!