måndag 14 december 2009

Snart

Snart klarar jag mig själv.

Snart klarar jag mig själv.
SNART klarar jag mig själv!

Försöker att inte ha ångest för att jag inte lekt i kylan utomhus i skogen utan bara suttit inne och stirrat rakt fram. Jag har iofs styrt viktigheter, träffat en syster, bakat kakor och vikt tvätt.
Så jag borde inte må dåligt. Ska bara hitta någon som oxå vill leka lite utomhus. Imorgon jobba jobba hele dan. Tittat och dreglat över snygga underkläder. Kommit på att jag behöver en skohylla och gröna blad i mitt hem. Mitt egna hem. Det är farligt att ha en inomhuslover till kille. Det smittar av sig och jag får panik över det stora ingentinget ni vet. Jag vill åka skridskor med varm oboy. Hoppas det blir skitkallt snart. Fast helst inte innan jag har skitnära till jobbet.

Inga kommentarer: