söndag 6 december 2009

När jag ändå är igång och berömmer mig self.

Jag har varit på personalfest. Inte bara en personalfest utan två. På två dagar.
Jag har alltså tvångsumgåtts med människor jag inte känner i två hela dagar utan att få betalt.
Terese "främmandemänniskohatarn" Kamlin har gjort detta.
Alla har delat in sig i klickar och alla gillar sin klick lite mer än de andras klickar och jag blev på tok för full på fulsprit och gick hem innan festen hann börja. Alltså vid typ tölv. Jag fick höra att jag såg ut som gothbruden i Navy C.I.S och så garvade jag jättemycket på förfesten. Ikväll ska jag på yoga. Typ snart. Det ska bli grymt jävla skönt för efteråt ska jag ångbasta. Vågar mig inte på nåt hårdare pass än eftersom jag hostar så mycket så då spyr jag väl på gymgolvet. Det vore nåt'de...

Nu ska vi se om lustigkkurrarna spatsterar in på jobbet imorgon med massa jag-ställde-till-med-nåt-på-personalfesten-med-flit-för-att-få-vara-den-folk-snackar-om-som-är-lite-tokig-looken. Fredrik har redan gjort sig skyldig genom att bli portad. Om det var med flit tror jag knappast men det skulle jag få höra om imorgon.

Inga kommentarer: