måndag 7 december 2009

Vad fräsigt...

..att mor och far bestämt sig för att kasta alla sina möbler och greja nya. Det innebär en soffa till mig. En fotölj och lite annat kul kanske som adventsgrejer. Det innebär att jag kanske får en inflytt tidigare än beräknat och att jag kanske bestämmer mig för ett kalas tidigare än ni kanske trott. Så det är bara att börje ladda.

Nu ska jag sluta vara sur över stereotyp skit på TV och kolla på något så o-stereotypt som skvallrande medelålders kvinnor i en rik förort. Yes. Desperate Housewives in my heart.

2 kommentarer:

jos sa...

JAG LADDAR!! Bara det inte blir medan min karl fortfarande är "svin"sjuk - känns inte riktigt som om Milo skulle tycka det vore allt för roligt att följa med mamma på inflyttningsskiva..

Tess sa...

Hahaha proppan full med vitaminer. Det blir förhoppningsvis innan jul iaf. I samband med lön vore najs. Kan behövas nåt mysigt i all hets. :)