söndag 13 december 2009

Varför är det lätt att citera Petters "Kompis det går bra nu" bara för att man har lite flyt men inte ens gillar Petter?

Det går iaf rätt bra nu. Min syster och hennes polare var änglar och kom med skåpbil och bar in min soffa och min fotölj och mitt bord. Det blir fan inte mycket golvyta men vad ska man med det till liksom. En grymt skön fotölj och en stor tresitsare och ett rätt stort bord. Så det får plats många tekoppar eller ölglas. :)

Nu fattas mina saker. Och gröna växter. Fina gröna växter att ha i fönstret och på golvet.

Min låga hyra öppnar även för möjligheter vad gäller resande. Det gör lite småont i restarmen när jag tänker på att det nog dröjer läänge tills jag sitter med på planet till Nya Zeeland. Det ska sparas pengar och det ska vara stabilt den här gången. Jag ska veta vad jag ska göra när jag kommer hem och inte halka efter igen. Jag ska resa lycklig och inte olycklig så att jag liksom bara kan njuta fullt ut och inte bara läka. Jag ska dyka så FETT och jag har i huvudet att jag vill hoppa fallskärm eller bungyjump. Allt jag gjort som jag inte trott att jag vågat har berikat mig och gjort mig lyckligare så varför inte det där liksom?

Ikväll osar det Thailändsk whiskey och målarkladd i hallen med min vän Ellen.

Inga kommentarer: