tisdag 15 december 2009

Januari

Januari är en bra månad. Det är en bra månad för att då har jag ett fett nytt kul jobb. Ett mysigt jobb där mina vänner kan umgås med mig. Jag kan umgås med mina vänner på arbetstid. Min lägenhet ser nog inte ut som ett skämt utan börjar anta en beboelig form och i soffan sitter mina vänner och trivs.

Jag har varit sjuuukt duktig på gymet trots att jag får gå själv och inte känner nån. Det är inte ett dugg skämmigt att basta bland andra nakna människor.
Jag har ingen PMS eller ägglossningsirritation utan hanterar EVENTUELLA tråkigheter på ett ytterst samlat OCH moget sätt. Faktum är att jag inte ens bryr mig. Det gööööööööör inget, ska jag säga då tålamodet tar slut. Jag gör nåt annat istället. Glöm det jag sa eller försökte göra.
Idag är kanske en dag då tålamodet är slut. Men det gööööör inget. Jag gör något annat istället.


Inga kommentarer: