måndag 27 oktober 2008

Usch.

Vaknade i morse mycket, mycket störd.
Jag drömde så jäkla mycket konstigt. Jag var på en festival med Helena och Emp och Emp hade skitfult ditsatt löshår som såg ut som nån satt dit lite halm men det kunde ju ingen tala om för henne för hon tyckte att det var så fint.
Helena gled mest omkring och Lisa var minsann med oxå och vi kom på att vi köpt för lite öl. Bara en platta var. Så vi var tvungna att dra till Rusta för att hämta mera.
Jag hade ett behov av att smygkolla på porr så det var exakt vad jag gjorde och precis när jag kom till en bra del så kom nåns 16årige brolla in och jag var tvungen att skylla på någon av de andra festivalbesökarna....
En person som betyder extremt mycket för mig hade gått vidare och skaffat sig en ny flickvän som inte alls var vad jag tänkt. men jag tänkte att hon var smalare och så var hon faktiskt utländsk oxå minsann och hon försökte bli min vän men jag tänkte att inte kan han vara kär i någon som ser ut som 14 och inte alls är som jag när jag alltid fått höra att jag är det finaste som finns och magen gjorde jätteont och jag sprang naken med bara en liten handduk runt mig i trappuppgångar och så var jag ute och åkte bil med några och vi blir stannade av några afrikanska killar som försöker värva oss till något typ kanske greenpeace och så försöker dem få oss att stiga ur bilen för att typ leta efter en skatt men då hajjar minsann jag att de här snubbarna försöker stjäla vår bil och vårt stasch så jag börjar gapa och då blir det hotfullt och jag hänger utanför vanen (yes, det är en van) och ska försöka hoppa av men det går för fort och så är jag i skogen och blir jagad av killarna och till slut ger jag upp och ligger med en av dem istället.

Vaknar med en underlig känsla av att ingenting är riktigt som det ska i mitt liv och det gör mig extremt stressad och när jag är stressad blir jag handfallen och nu vet jag ingenting.
Jag misstänker en annalkande explosion, ett gråt-o-rama där jag bara tycker extremt synd om mig själv och tycker att jag är sämst i hela världen. På sistonde har jag bara spänt hela mig och försökt tänka på något annat. Det vet vi ju alla hur det går.

Ikväll ska jag iallafall boxas tillsammans med en klok vän om det nu finns plats kvar och försöka låta bli att tänka på allt det där som tydligen är oundvikligt efter i natt.

Inga kommentarer: