söndag 26 oktober 2008

T listar njutbarhet

Jag är lite inne på listor nu förstår ni.
Efter en minst sagt blöt helg som resulterade i att jag även var ninja sitter jag nu hemma hos mamma och funderar över livets njutbarheter. Man längtar lite extra till sånt när man är ensam, bakis och känner sig plufsig och ensam. Tur att mamma och pappa finns då.

Min vän Anna- som jag även räknar lite som min fru föreslog att vi drar på SPA. Övernattning med jävligt gott käk , massage och själsligt lugn.

  1. SPA.
    Jag känner att det är en mycket, mycket god ide.
  2. Jul.
    Det känns som om julen kommer vara mysig i år. Jag har liksom lite julstämning. I min lägenhet ska det stå en fin gran och lukta gott av pepparkakor och lussebullar. Jag ska bjuda in till starkglöggafton med russin och minnas att jag är bra. Förra året överraskade min kärlek mig med en egen liten gran men i år får jag nog nöja mig med att..nä usch nu blev det sorgligt det skulle ju vara njutbart det här. Jag ska ha en fin gran.
  3. Foto.
    Jag ska ta fina kort på hösten och hoppas på snön och sånt.
  4. Krama mina fina kompisar.
  5. Inte ha panik.
    De är njutbart. Att inte ha panik alltså.

1 kommentar:

Emma, sa...

Ååå gumman, så fint du skriver. Och roligt. Klart vi ska ha en fin jul i år. Med klappar och julgran och ringdans ocksåååå.... hhaha. Närå, ingen jävla ringdans. Du är en bra och härlig människa. Glöm inte det. Någonsin. Love you.