tisdag 14 oktober 2008

Stop tagging me, GOD DAMNIT!

Här gör man sig till framför spegeln.
Här lägger man cash på heta klänningar eftersom jag älskar klänningar.
Här fixar man faan håret.
Här mejkar man gravt för att det är ett estetiskt intresse och mitt yrke och för att det gör mig snygg.
Här supar man sig snyggare och går ut på kroga!

Vad händer?
Jag hittar bilder på sig själv på andras Fejjor där jag:

Är svettig.

Flinar så min utstående tand syns. Blä.
Råkar göra duppelhaka.
Flärpar med läpparna gång, efter gång, efter gång.
Står mitt i en konversation så jag ser sådär uppblåst nöjd och skitfull ut.
Visar ögonvitera och typ inga ögon!

Whats in it für mich?

Kunde fan lika gärna gått ut i joggingbraller och sloggi.
Tjoho så tokigt det var igår.
Är det lika tokigt några nyktra dagar senare då måhända ett potentiellt pök hittar mig någonstans och konstaterar att jag inte är riktigt klok?

I will revenge you all...
BASTARDS!

Inga kommentarer: