onsdag 1 oktober 2008

Nationen befinner sig i Bushen.

Nu har de allt ställt till det för sig. Big time!
Med ett ekonomiskt system och en president som deras är det kanske inte så konstigt att det tyvärr inte räcker med att byggnader rasar utan även deras ekonomi.
Bush lämnar Vita Huset och landet i totalt kaos.
Jag tänker på honom lite som ett barn som är ute och leker cowboy och indianer och blir inropad av mamma mitt i leken för middag och läggdags.
Kvar på fältet står de andra barnen och undrar vart cowboyledaren tog vägen. Han har kastat ifrån sig pickadollen och hatten.
Det får mamma sedan gå ut och hämta när han är tryggt nedbäddad i sin säng.

2 kommentarer:

martin sa...

Yes! Härligt att se Tessan på fötter igen, börjar känna igen dig nu! =) Måste definitivt styra upp en fika snart för nu är det på tok för länge sen jag såg ditt riktiga jag! I love it!
Puss

Anonym sa...

emp ikväll ju. you better be ledig! Saknardig med så jag spricker. Jag har dessutom skvaller. Mouha.