torsdag 23 oktober 2008

Groupiee-stylee

Jag är tuff.
Typ tuffast i världen, tycker jag själv.
Jag vet vad jag vill, vad jag inte vill, vilka jag gillar, vilka jag inte gillar, varför smurfhitsballader på P3 gör mig förbannad osv...
Jag är helt enkelt en chickflick utan några som helst problem med min identitet.
Jag dissar alltid saker stenhårt först, för att sedan kaaanske ge med mig och jag har principer som är jävligt svårruckade.
Jag blir lack på riktigt om en kille raggar och så dissar jag av ren princip t.ex.
PRATA normalt sluta stirra på mina bröst och sluta för i helvete försök vara rolig när det enda du vill är att knulla vilket du inte kommer få för jag har redan bestämt att du är en tönt för du kunde inte vara lite skönsnubbe först utan bara kör med nån sorts jävla raggchargong jag hoppas du ALDRIG får ligga och att du har en liten kuk!
*pust*

Poängen var kanske då den att...

Jag kanske tycker att jag är så tuff och så kommer bevisen på att det är så totalt jävla helt tvärtom.
Min vän David berättade precis att han varit groupie och låtit Timbuktu skriva en autograf på hans "nakna buk"
Först retades jag lite innan allt hann ifatt mig.

Tessans groupieförehavanden:

  • Jag klängde mig fast på lille Dregen på Hugos och tvingade Helena att ta ett posekort. (ska tillägga att jag ringde henne i ågren dagen därpå för att tyvärr få bekräftat att bilden faktiskt existerade.) Jag är längre än Dregen och töntig
  • Jag stod och fnissade frenetiskt utanför Bon Ivers turnebuss i Sthlm(tillsammans med samma Helena faktiskt) ivrigt väntandes på att de skulle komma ut och vi tjatade på folket som bar deras grejer och till sist fick vi hänga med den lille killen som vi gillar och han bjuckade på bärs och vi var typ ascoola. Vi planerade vårat groupietilltag i kissbuskarna utanför bussen. Mycket svenskt. Vi tvingade honom även att ringa vår vän i Israel för att säga Hej, medan vi fnissade stod brevid. (...) Detta var då alltså...i år.
  • Jag ramlade nästan av trottoaren av förtjusning då Moneybrother släntrade förbi mig på en gata i Sthlm i somras. Han slickade på en glass och ledde en cykel och var lockig och jag blev lycklig för han är söt. Jag blev även fnissig.
  • Jag haver även posat med storheter som Robert Wells, Lill-Babs samt Gösta Linderholm (remember mee, Robban, Babsan und Gurran..?)
Jag vet att ni vill ta på mig nu.
Ni får det.

3 kommentarer:

H sa...

Haha. Minns när Timbuktu signade David som vore det igår! Och tack för att du outar mina tönt-groupie-fasoner på din blogg. Tack. Verkligen. ;)

Anonym sa...

Hahaha... usch ja har med gjort en massa pinsamheter... jag som inte änns är kändiskåt kan inte sluta stirra o fnissa endå... =) Så du är inte endsam!! PUSSSS

Tessan sa...

H: Haha, du lägger upp fula kort på mig din bastard!! ;)

Pillerill: Det är lite osm en drog det där. Man MÅSTE liksom. :)