lördag 6 september 2008

Terror-ism

Jag har haft en elaking i min blogg. Kanske samma elaking som skrev att jag var tjock på bilddagboken.
En Bortbyting.
En Utböling.
Mitt gäng var patetiskt och alla knullade med alla. Jag garvade högt, för vi är ju par allihop. Eller nästan allihop. Jag har dock mina aningar.

Jag drömde om att ligga. Så svååårt jävla asbra sexdröm. Jag hade precis kommit till det bäste partiet, då ringde min klocka.
Jag tryckte blixtsnabbt på snoozern och borrade ner mig i kudden och tänkte...:
"Faan fan faan, var var jag nu....snygg kille, naken, kåt as hell, smeker neeråt, ja just jaaaa..FAN jag tappade det....kom igen nu Tessan du har fan inte drömt en schysst sexdröm på evigheter hur var det nu...ja han var naken ja...smeker mina...mmm så där ja..FAN jag måste ju gå UPP nu...! Jag satte mig upp i sängen, frustrerad med håret på ända och sa, JÄVLAR jättehögt.
Jag är inte färdig ÄN liksom.
Det kan bli farligt ikväll. Min mojo är mucho uppretad.

Idag fyller min vän Helena år. Vi ska fira henne med buller och bång och så ska jag gå på ett par spelningar också. Känner att det är dags att återta mitt space lite. Har smygit runt i cirklar alldeles för länge. Inte min stil. Inte min stil alls.

De lirar kampsport utanför butiken. HIII-YAAA skriks det och stånkas. Jag vill också vara med. Om det finns någon fin man vill säga. I told you my mojo was in action.

2 kommentarer:

H sa...

Ja ikväll blir det buller och bång. Men först blir det hemmafru-sysslor med tvätt och städning. Kanske med en drink i handen. För att göra det hela lite lättare. Ses ikväll! (Hoppas du hittar ett offer så du får använda din mojo ;) )Pussis!

Anonym sa...

du...ingen med kuk går säker. Det är ett som är säkert. :P