torsdag 25 september 2008

Ord och inga visor.

Garvade precis högt åt min vän Lisas blogg.
Hon blev väckt av en vän som bedrev en liten undersökning huruvida man som brud vill att killen stannar på morgonen efter ett one night. Är det ens ide att somna eller ska man smita med den förhoppningsvis välanvända kuken mellan benen?
Jag bidrog naturligtvis med mina väldigt visa ståndpunkter:

Ska killen stanna finns det, enligt mig vissa kriterier han ska uppfylla!

1. En rejäl uppskedning med snusande mjuka läppar i nacken!

2. Efter uppskedning, ett tassande ut i köket där jag snart får känna den ljuvliga doften av morgonkaffe. (givetvis är karln enbart iklädd boxers)

3. Om jag inte är för bakis och redan kastat ut honom tackar jag inte nej till en omgång till.

4. Om vi inte ens kommit till punkt 1 innebär det att killen är ful, luktar illa eller har en liten kuk. Vilket då föranleder att han aldrig hade i min lya, min säng eller i min fitta att göra öht!

Thomas och alla brudar där ute, do you read me god damnit?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, helt okej krav du har..!
Men vafan.. jag känner ju Lisa med! Nej det gör jag inte förresten.. kände kanske man säger. Hon var tillsammans med min kompis en gång i världen. Liten stad det är egentligen, den där Norrköping..