torsdag 25 september 2008

Klåda.

Jag har skaparklåda.
Och då fastnar det liksom lite i halsen och i knogarna.
Och så blir jag besviken.
Har mecklat i Photoshop så in i fasen och det är nyttigt.
Jag försöker hitta nya bilder och sidor av mig själv. Lite terapi över det faktiskt.
Modify my appearence liksom. När jag varit så nere i skorna och avskytt mig själv och mycket runt omkring som skulle föreställa nära och viktigt så vet jag till sist inte vem jag är. Eller var.
Roligare än ett träd.
Vet vi någonsin vilka vi är?
Känner vi någonsin någon på riktigt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

De flesta känner väl knappt sig själva, så hur man någon annan känna en...?? Flummigt i mitt huvud.. Gonatt Babe

Unknown sa...

Jag tror att det tar mer än ett helt liv att lära känna sej själv. Jobbigt värre... Eller häftigt. Beror på hur man ser det.