måndag 15 september 2008

Eh...

I natt drömde jag att jag strövade runt på en typ äng någonstans och det var nåt typ av jippo. Eller så befann jag mig i ett TV-spel. Har en viss känsla av det.

Hur som haver kom komikern Robert Gustafsson fram till mig och bedyrade att jag var ljuvlig.
Ljuvlig. Det var som att han visste att jag var ledsen, för det var jag i min dröm, så han ville liksom göra mig glad. Och ligga naturligtvis.
Jag minns hur jag får ett lite vemodigt ansiktsuttryck och strövar vidare, funderandes på om jag ska ligga med Robert Gustafsson eller inte.
Eller "Robban" som jag numera kallar honom. Det känns som om vi kommit mycket nära varandra.

2 kommentarer:

H sa...

Haha sexy time med Robban, är det ens något att fundera på? (Nu laddar jag nya Dexter-avsnittet!! Pirr!!)

Anonym sa...

Haha jag vet. Det känns liksom som om vi skulle vara ämnade för varandra. Hans humor och mitt vemod. Vilken "ljuvlig" kombination.

Nää, I die! Jag törs inte. Så blir det inte samma sak utan att titta ensam heller:( Men et måste jag ju faktiskt ta och vänja mig vid nu. Jag kanske ska ringa Robban? ;)