söndag 14 mars 2010

För att ytterliga uppta mina typ fem läsares tid så kan jag informera om att...

...jag i dag njöt av solen på en långpromenad med Stoffe och Bysen för att sedan åka hem till mamma och pappa i Suarn där Stoffe aldrig varit. Där visade jag mina gamla skolkataloger och Stoffe hade väldigt roligt eftersom jag var fet med hockeyfrilla och unibrow i sjuan och dumt leende och skelögd som liten.

Vi fikade och mös med mor och far och gick sen och åt lite restaurangmat för att åka hem och nu sitter jag här och ska sortera kläder och krypa ned i badkaret. Skitspännade va? NU har ni slösat bort aslång tid för att inte tala om hur lång tid jag slösat genom att skriva något helt onödigt när jag egentligen kunde ha:

  • Gått framotebax från köket och vardagsrummet 10 ggr
  • Pillat näsan
  • Gått på towan
  • Zappat igenom alla kanaler 5 ggr
  • Terrat S som ska vila innan nattjobbet
  • Tänkt att jag har en lång arbetsvecka men gillat det eftersom det är så kul
  • Haft ångest över att jag inte har nån praktikant. Eller har jag det? Nu fick jag panik. Vilken vecka är det?
  • Tänkt på min vikt i onödan eftersom det är larvigt.
I morgon ska jag jävlar i mig flytta. Det är ju så folk skrattar åt mig snart. Men som sagt. Jag gillar inte att skynda.
Jag måste köpa mig en kalender då mitt liv börjar bli mer hektiskt i jobbväg.

Jaha, det var väl det.

Inga kommentarer: