måndag 8 mars 2010

Det där med stress

igen.

Och att jag är hungrig. Heeeela tiden.
Och det föder bara massa ångest att vara hungrig på mat hela tiden så jag måste verkligen tänka mig för och ta mig till det där jävla gymmet så jag slipper ha dåligt samvete för att jag är ASHUNGRIG på allting!
Allt detta bara för att jag försöker finna någon slags balans i min vardag. Vet inte om det bara är mörkret men det var ju så sjukt länge sen jag skrattade så tårarna rann alltså. Han som halkade och visade hela sitt feta asscrack precis bredvid mig utanför Jollyrockets fick magen att krampa en liten stund men sen var det borta igen. Sen känns allt mest typ, He he!

JAG SKRATTAR! Det är liksom min grej. Jag skrattar hjärtligt och ashögt åt det allra mesta och har varit så glad över att jag kommer leva så jävla länge för att allt är så jävla roligt. Små saker liksom. Jag skrattar åt mig själv. Det är liksom roligt att vara jag för jag är så jäkla klumpig och banal och tänker så mycket fånigt och nu har jag liksom slutat tycka det. Det MÅSTE väl faen vara vintörn? Känner ingen igen sig?
Jag vill fan höra lite mer klagolåt så man slipper känna sig så förbaskat onormal.
Så mobbar jag mig själv också.
Det är ju så jävla hemskt att man är elak mot sig själv på ett sätt man aldrig skulle kunna vara mot någon annan.

Jag vill bara ha sol. Sol och värme och lägga allt gammalt bakom mig. Man får väl acceptera att visa saker helt enkelt tar tid och att det kan gå upp och ner och att man inte är sjuk i huvudet för det. Jag ser fram emot imorgon för då packar jag mina sista saker och på onsdag går sista flyttbilen sen är jag official Åbygatanbo. Jag tycker inte om att göra saker snabbt. Har jag sagt det?

3 kommentarer:

jos sa...

Jag mobbar också mig själv. Fast jag är ganska säker på att det också har med stress, och vintern, att göra. Egentligen vet ju både du och jag att vi båda kickar ass och då är det ju rätt onödigt att vara taskig mot sig själv.

Men det vänder nu! Kan infomera om att det är ljust strax efter 6 på mornarna!

Fasiken vad spännande det blir att komma och kolla på lyan igen nästan vecka. Bjuder in mig själv, hoppas det är okej :)

martin sa...

Haha jag kan också vara förbannat elak mot mig själv. Men så tänker jag att hellre är jag det mot mig själv än mot nån annan. Ni är ju jävligt grymma bägge två faktiskt, och ibland inser jag att jag faktiskt också är det, och så är man ju så himla bra att man faktiskt inser det. Att man är skitbra liksom. Vet man det kan man ju vara hur elek man vill mot sig själv.
Jag skrattade så tårarna rann till ditt inlägg ovan. Röror! I love Björn!
Jag tänker också bjuda in mig själv, o hör sen! =)

T sa...

Hahaa ja visst är vi kloka och fina. Och när man typ bara jobbat och slappat framför tvn och glanat på en skittrött kille som man ser typ en timme innan han ska sova IGEN och bara tänkt massor så är man ju så gruvligt trött på vad allt vad man själv heter. Det behövs kvalitetshäng med te och spel tycker jag. Den här helgen blir ingen alkohöl för jag måste vila inför mitt 25årshärj som kommer pågå i två helger. Haha.