lördag 20 februari 2010

Man är pensio när...

man ska powernapa innan en frus inflyttningsfest och vaknar 00.15 på natten. Kändes liiiite av så där. Som när Walle och jag drog till N.Y för en fem dagars periet och ska powernapa kl 18 innan middag och party första natten och vaknar i ett kolsvart rum vid midnatt.

Är man trött så är man.
Men jag fick pussar och kramar och sen somnade jag o och såg Avatar imorse. Man är fan trött på helgerna nu när man jobbar som man gör. Mycket möten och planering. Fram över så är det jag som sköter nyhetsbrev och hemsida och kommer även ta hand om Munken in The Parks egna hemsida som är tänkt att den ska dyka upp fram över. Håll utkik.
Filmquizet var som väntat en hit och mina polare tog hem första vinsten med bara två fel. Bilder och placering kommer upp på hemsidan nästa vecka. De hade två fel bara. Det är grava skills!
Själv var jag glad att jag lyckades para ihop skådisnamn med riktiga namn i Beverly Hills.

Ikväll vill jag dricka sprit. Försöker få hit Oscar och Denny m fl och är det fler som är sugna så hojta. Finns en stor soffa så det räcker åt alla.

Inga kommentarer: