fredag 22 maj 2009

Tillokning

Som de flesta lasare redan vet ar flera av mina narmsta vanner pa tjocken och detta baddar for daliga skamt och citat som har med att vara gravid att gora. Om ni fragar mig vilket jag skiter i om ni gor for jag tanker dela med mig iaf.
laste precis Jossans blogg och kom da pa ett av mina favoritfilmcitat fran en av de basta filmer som gjorts. Den danska Blinkande lyktor som gar nat i stil sahar:

- Jag ska satta pa min fru
-Men, ar inte hon gravid?
- Eh, jo?
- Men, knullar du inte ungen i huvvet da?

Jag seriost avled av garv.

Snart aker jag hem. Men forst ska jag blir surfproffs. Borjar bli kung pa att Bodysurfa. Hela kroppen ar helt paj, men snacka bra traning.
Dromde mardrom i natt. Det brukar innebara att det hant nagon nagot. Hoppas alla mar bra dar hemma?

1 kommentar:

Emma, sa...

Alla mår bara bra! Solen skiner och vi längtar till att du ska komma hem. :)
Har ngt roligt att berätta!

Puss
Kram