lördag 23 maj 2009

FjortisBrud smal som en sticka pa internetcafeet bredvid Terror:
-FAAAAN VA JAA GATT UPP I VIIIIIIIKT!

Terror lassas inte hora...

-FAAAAAN VAD JAG GATT UPP I VIIIIIKT.

Terror kan inte langre halla sig eftersom hon ar Terror nu och inte snall.

- Drickeru Bintang? (den lokala olen...)
Brudarna kollar pa Terror med ogonbrynen i luften och tjejen sager...eh..NAAEH...

- Det gor jag...

Det blir tyst, och kanske mar bruden liite battre for jag ar iaf inte mager och da kan hon kanske tanka att hon ar snyggare an jag och kanske vill hon vara mager men usch sa trakigt om hon inte ater fast hon ar hungrig. Hon borde gora som jag. dricka olet och vara nojd.
14kg ner, 6 kg upp. jag ar forbannad. men det ar ju faktiskt sa att det bara ar en sjalv som ser och hittills har jag fatt precis allt jag vill. Forutom en diss. Eller jag vet inte om det var en diss men det har blviit en staende replik nar jag vill dra nanstans.
Krogen, ont om snygga snubbar, Petra har ragg, inte Tess.
Tess vill sysselsatta sig med nagot och dansar fram till den ende snubben som dansar som iofs inte alls ar direkt sot men Tess har trakigt.
Jag sager nat i stil med:
-So, u dancing? DET SAMSTA I RAGGVAG SOM NAGONSIN SAGTS DET HOR JU FAN HEMMA PA EN FINLANDSFARJA YPPAT AV EN FETLAGD MAN MED HELIKOPTERPLATTA, skriker det i skallen pa mig men jag stuffar pa dar och forsoker se upptagen ut. Sa sager snubben efter en liten stund:
- Eh, I have to go meet Pete.
-Meet Pete?
-Eh, yeah. Meet Pete.

Sa dar stod jag, sippandes pa min Mojito och blev en elefant. Det brukar jag bli nar jag inte ar bekvam. Kanns som jag tar upp ett helt stalle och som att alla tittar pa mig och tycker att jag ar ful och ivagen och undrar vad fan jag gor dar. Sen gar det over ratt fort och Petra och jag fnissar hysteriskt at Meet Pete och jag bestammer att det ar min utvag varje gang jag inte vil ragga eler hanga med nan snubbe. Anvande Pete ratt friskt haromdagen da jag inte kande mig som en elefant utan skittuff och den hetaste duden i stan ville med mig hem. Det kom frma en annan och raggade varpa jag sager..
-Sorry, Dude, have to meet Pete..

1 kommentar:

Simon sa...

Hahah! Skoj.. dude hur gåre me antropologin där borta? Deltagande observation förstår jah ;)