onsdag 27 maj 2009

Tess goes pimphand part 2!

Yes!
Paeldad av tidigare namnda succe med den hete Aussien pa palen beslutade jag mig igar for att styra upp en snubbe jag spanat pa innan. Han ar makalost sot och helt javla lyycklig och full hela tiden och det verkar inte som att han har nat intresse av brudar utan bara glider runt och har kul. Sa vi sprang pa varann igar igen och han ger mig en dunderkram for att sedan fraga vart jag tog vagen sist. jag sa att, Dude, u never know och gled vidare in i natten. Da han var lang och hade en ful keps kunde jag daremot latt halla utkik efter om han styrde upp nan blond liten fjant vilket han inte gjorde. Saa, jag gar fram till honom, lagger huvudet pa sned och sager
" What if...I would kiss u..."
Vackra ogon skiner upp och sager:Yeah?
Tess som ar sjuk och bara vill vara modig sager:Would u kiss me back?
Vackra ogon och sotaste leendet i varlden sager: Definetly.
Lite hangel tills min hals dodar mig och jag sticker hem och han glider vidare. Soft varre!

2 kommentarer:

H sa...

Klockers!! Det är du och flatan som gört vet du!!

t sa...

hahaha jag och flatan ar det enda sanna! Vilket par!