måndag 25 maj 2009

Tess goes pimphand

Min van D har pratat med mig om vikten av att ha en "pimphand" Denna pimphand plockar du fram nar du vill ragga och da gar det oftast vagen. Denna coaching har gett resultat eftersom gardagen bjod pa foljande:

Tessan ar pa ett svinstort dansstalle tillrackligt nykter for att kunna fokusera. Vilket ju da ar en fordel om man ska ragga. Dansar med en fransk tjej jag hittat och vi ar omringade av Balineser och japaner som racker oss till armhalan. Eller iaf mig for den franska tjejen var inte mer an armhalehog sjalv. Armhalehog utan prickar var for ofrigt ratt kul. Sag det hogt.
Efter diverse pinsamma raggningsforsok fran localsidan uppenbarar sig nagot. Nu finns det feta javla palar runt om pa stallet dar man kan kliva upp och dansa om man supit sig tillrackligt snygg och dum. Dar star han. Svetten glanser over den fanimig mest perfekta kroppen sen fuckin Pitten i Fightclub och jag bara ser. Ser, och ser och ser. Han dansar hett, han ar rufsig, han ler, han har kul, namnde jag hans kropp? jag ar inte ens sarskilt kroppslig. Men dra mig at fan helvete vad snygg. Men pimphanden ar annu inte dar. jag tycker mig fatta direkt att det klart han har tjej eller ragg och hon ar sakert modell och inte svartharig, svettig och rufsig med ett linne som tappat formen av svett utan sakert alldeles guldlockig och sval och orord.
Men Tessan ska ju liksom bara ha.
Han hoppar ner, forsvinner i vimlet.
Fan...!
Jag vill pa toa. Han star dar, pa vagen mot toan. Jag glommer allt och stegar ratt fram till honom och sager exakt sahar innan jag ens hinner tanka:
-Your body is fuckin gorgeous, dude.
Snubben ler, spanar in mig och sager:
- Well your pretty fuckin beautiful yourself..
Hander pa hofter i takt till musik, kyssar i nacken, smaprat pa ode strand,motorcykel till hotell inte mycket somn, valdigt mycket sked och idag sitter jag har jaavligt nojd. Det var visst inte svarare an sa att plocka den hetaste snubben pa stallet.
D, I would say the pimphand got it goin ooon.
Naagot battre an pygmeejapanen som sag ut precis som tecknade japaner med pottfrillor, svinstora tander och streckogon som dansade nagonstans nere vid naveln och forsokte supa mig full. Det ar fan hysteriskt och du vill ju inte gora narr av dem for de ar ju japaner men vad gora liksom? What jaaa naaaaame....Cheeezez. Arigato!

Kuala Lumpurs flygplats blir (KUL)
Det tycker jag ar kul.

5 kommentarer:

an sa...

hahaha, you GOT it goin I tell you! jag hoppas VERKLIGEN att du förevigar alla dessa hunkar och äventyr (nåja, leave out the details) med KAMERA tessan!

t sa...

jag saaknar diiiig. har har det fotats ska jag tala om. kommer snart om jag inte maste salja mig.

Anonym sa...

åh ja, foton känns som ett måste. särskilt denna gång. haha! och så jävla modig och bra! :D /helenaspelnasaknartessanochdetärdagsattkommahemochhängaivårlyapuss

jos sa...

Tillräckligt nykter för att fokusera ?! Jag trodde dealen var att man skulle vara så pass dragen att man måste sikta ;)

Klart du fixade att ragga upp den hetaste på stället, har ingen nånsin tvivlat på! Hoppas vi ses snaaaart!!! Kram

t sa...

HIHIHI. man kan saga att jag siktade in mig ratt sa javla fett! Forr an ni anar ses vi go vanner. Anlander runt den 4e.